Odgojne grupe
Jaslički boravak namijenjen je djeci u dobi od 11 mjeseci do 3 godine te predstavlja prvi organizirani oblik odgoja i obrazovanja izvan porodice. Glavni cilj jasličkog programa je poticanje cjelovitog razvoja djeteta kroz brigu o njegovim osnovnim potrebama, sigurnosti, zdravlju te emocionalnom i socijalnom razvoju.
Karakteristike jasličkog boravka:
- Sigurno i poticajno okruženje koje omogućava djeci istraživanje i razvoj samostalnosti
- Razvoj socijalnih vještina kroz interakciju s vršnjacima i odgajateljima,
- Njega i skrb usmjereni na pravilnu prehranu, higijenu i odmor,
- Razvoj motorike i govora kroz igru, pjesmu, pokret i kreativne aktivnosti,
- Emocionalna podrška kako bi se djeca osjećala sigurno, voljeno i prihvaćeno.
U jasličkom boravku djeca kroz igru i svakodnevne aktivnosti postepeno stječu samopouzdanje i osnovne vještine koje ih pripremaju za daljnje korake u odrastanju.
Cjeloviti razvojni program
Odgojno-obrazovni rad realizira se u skladu sa pedagoškim standardima i normativima za Predškolski odgoj i obrazovanje koje je donijelo Ministarstvo obrazovanja i nauke TK (Sl. novine TK br.1 od 8.2.2010 godine) koji je urađen u skladu sa “Zajedničkim jezgrom cjelovitih razvojnih programa za rad u predškolskim ustanovama” (Sl. Glasnik BiH br.16 od 24.2.2009 godine).
U toku realizacije aktuelnih tema uz obilje očiglednih sredstava koriste se kombinovane metode rada uz potpuno uvažavanje licnosti djeteta i njegovih individualnih sposobnosti i posebnosti.
Vjeronauka i hifz se realiziraju u starijim odgojnim grupama uzrasta od 4 godine, sa djecom čiji roditelji iskažu interes za tu vrstu programa.
Odgojna grupa: Vrtićki boravak (od 3 do 6 godine)
Vrtićki boravak namijenjen je djeci u dobi od 3 do 6 godina te predstavlja razdoblje intenzivnog učenja, istraživanja i razvoja kroz igru i organizirane aktivnosti. Cilj vrtićkog programa je poticanje cjelovitog razvoja djeteta uz uvažavanje njegovih individualnih potreba i interesa.
Karakteristike vrtićkog boravka:
- Razvoj socijalnih i emocionalnih vještina kroz zajedničku igru, suradnju i komunikaciju s vršnjacima.
- Poticanje govorno-jezičnog razvoja kroz priče, pjesme, razgovore i kreativne aktivnosti.
- Razvoj fine i grube motorike kroz likovne aktivnosti, sport i igre na otvorenom.
- Kognitivni razvoj kroz istraživačke i problemske zadatke, igre i aktivnosti za poticanje logičkog mišljenja.
- Samostalnost i odgovornost kroz svakodnevne rutine i aktivnosti prilagođene dobi djece.
Vrtićki program pruža djeci poticajno okruženje u kojem razvijaju vještine i znanja potrebna za uspješan prelazak u školu, dok istovremeno podržava njihovu kreativnost, radoznalost i individualni razvoj.
Cjeloviti razvojni program
Odgojno-obrazovni rad realizira se u skladu sa pedagoškim standardima i normativima za Predškolski odgoj i obrazovanje koje je donijelo Ministarstvo obrazovanja i nauke TK (Sl. novine TK br.1 od 8.2.2010 godine) koji je urađen u skladu sa “Zajedničkim jezgrom cjelovitih razvojnih programa za rad u predškolskim ustanovama” (Sl. Glasnik BiH br.16 od 24.2.2009 godine).
U toku realizacije aktuelnih tema uz obilje očiglednih sredstava koriste se kombinovane metode rada uz potpuno uvažavanje licnosti djeteta i njegovih individualnih sposobnosti i posebnosti.
Vjeronauka i hifz se realiziraju u starijim odgojnim grupama uzrasta od 4 godine, sa djecom čiji roditelji iskažu interes za tu vrstu programa.
Odgojna grupa: Produženi boravak školske djece (od 6 do 9 godina)
Produženi boravak namijenjen je djeci nižih razreda osnovne škole (od 6 do 9 godina) i također predstavlja organizirani oblik podrške oko školske nastave. Cilj produženog boravka je osigurati kvalitetno vrijeme provedeno u sigurnom i poticajnom okruženju, uz pomoć u učenju, odmaranju, druženju i odvozu ili dovozu djece iz škola s kojim imamo saradnju.
Karakteristike produženog boravka:
- Organizirana pomoć pri učenju i pisanju domaćih zadaća uz stručnu podršku,
- Razvoj radnih navika i odgovornosti kroz planirane aktivnosti i obaveze,
- Kreativne i rekreativne aktivnosti koje potiču razvoj mašte, motorike i timskog rada,
- Vrijeme za igru i odmor kako bi se djeca opustila nakon školskih obaveza,
- Razvoj socijalnih vještina kroz druženje i suradnju s vršnjacima u grupi.
Produženi boravak omogućuje djeci uravnotežen razvoj kroz kombinaciju učenja, igre i opuštanja, uz istovremeno olakšavanje roditeljima u usklađivanju porodičnih i poslovnih obaveza.
Cjeloviti razvojni program
Odgojno-obrazovni rad realizira se u skladu sa pedagoškim standardima i normativima za Predškolski odgoj i obrazovanje koje je donijelo Ministarstvo obrazovanja i nauke TK (Sl. novine TK br.1 od 8.2.2010 godine) koji je urađen u skladu sa “Zajedničkim jezgrom cjelovitih razvojnih programa za rad u predškolskim ustanovama” (Sl. Glasnik BiH br.16 od 24.2.2009 godine).
U toku realizacije aktuelnih tema uz obilje očiglednih sredstava koriste se kombinovane metode rada uz potpuno uvažavanje licnosti djeteta i njegovih individualnih sposobnosti i posebnosti.
Vjeronauka i hifz se realiziraju u starijim odgojnim grupama uzrasta od 4 godine, sa djecom čiji roditelji iskažu interes za tu vrstu programa.